Uppdatering.....

Oj jag har verkligen varit dålig med att uppdatera... men vad gör man när inte tiden räcker till...

Jag har jobbat veckan som varit och när jag kommit hem så har jag varit så trött så jag har struntat i datorn lite och tränat istället med Wii... Men det ska bli skärpning på det... Inte ska jag svika mina trogna läsare!!

Idag har det varit toppen väder ut vilket gjorde att Jonas och jag tog en promenad jag skulle till arbetsförmedligen igen och skriva in mig.. Hade en jättetrevlig som tog i mot mig så jag gick där ifrån med glada miner... det är inte ofta det sker... Jonas passade på att klippa sig... Första gången under dessa 4 år så har han en liten frisyr... Han är jätte snygg men det är ovanligt för ögat.... Kan inte sluta titta på han...

Helgen som varit har varit bra, Jonas har jobbat och jag har varit i stallet samt umgåtts lite med min älskade syster... I söndags fick jag rycka in och jobba.. G.K.Ante Knockout skulle starta på Solvalla i ett Montélopp och Kenneth var trött efter att ha slitit på jobbet hela vecka och skottat snö... Först sa jag att jag inte ville då jag inte tycker om att köra när man kommer till södertälje.. Men sen frågade jag pappa lite på skoja om han ville åka med och köra och efter lite tänkande så sa han ja... Så då var det bara att ringa och säga att jag ställer upp... Så kl 8.30 var jag ute i stallet redo att åka... vi kom hem vid 20.30 så det var en lång dag men vad gör det när man åker med en VINNARHÄST i lastbilen!!! Ante gjorde ett kanonlopp... inte ofta jag åker med hästar och täcla mot min gamla gymnasielärare och vinner över hans häst... Pappa hade ringt hem och bett min syster sätta en slant på han när ryttaren kom in och sa att han aldrig varit så pigg och framåt... Så alla åkte hem glada!!

Kommer att jobba några veckor fram över vilket ska bli så skönt att få lite pengar och kanske komma så långt att jag får ersättning från A-kassan... Kommer inte jobba heltid inte vad jag vet men hoppas gör jag ju... Kollade även upp det med praktik och eftersom jag inte får någon ersättning från A-kassan så kan jag själv bestämma hur många timmar jag vill praktisera samt vad jag vill söka jobb och hur mkt så det känns ju skönt att veta...

Har fått reda på att jag har sommarjobb vecka 26-31 ev. så kommer jag jobba helgen innnan vecka 26 och då är det midsommar.. härligt med cash!!

Nu får det räcka med uppdatering idag.. Ni kommer inte orka läsa annars..

Ha en toppen vecka för det ska jag ha har jag bestämt!!

 

Har uppdaterat min viktblogg (klicka på bilden för att komma dit)






Kommentar från uppdaterat vikt och mått:

Bodil

Vad duktig du är!!

Svar:
Tackar så mkt!! Sånt verkligen peppar en att höra..


Kommentar från Första dagen avklarad:


sara

du vet att du kan betala mindre csn va? jag fick också det skulle betalt 1600 i feb.

Svar:
Nä det visste jag inte, vi ska försöka betala det vi får nu så blir vi kanske av med det någongång inom en närmre framtid än om vi minskar ner det.

Kommentar från En kort uppdatering:

sessan

Hoppas att det går bra med träningen!
heja heja! :O)

Svar:
Gud var det är peppande när man fått en sådan kommentar... Hoppas det har gått bra med din träning... Jag tränar på men ska gå in lite hårdare nu tror jag...

Har fått en kommentar på min viktblogg också

Kommentar från inlägget Utmaningen:

Helena

Jag ska också få igång motionerandet nu hade jag tänkt. Kan du kan jag!

Svar:
Klart du klarar det!!! Heja heja!!!

 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?