I'm back... Mobilblogg

hur mkt jag kommer att skriva är lite olika.. Men just nu mår jag bra och då vill jag blogga lite.. Just nu är jag på väg till Halmstad för ännu en travtävling.. Läste en av mina favvobloggar.. Och jag blev så glad och lycklig för hennes/deras skull... Sessan har fått positivt graviditetstest.. All lycka till dem och jag hoppas att allt går vägen... Själv har jag börjat leva igen.. Ska berätta mer om vad jag menar en annan gång... Ha en toppen dag
Postat av: Anonym

Tack vad du är gullig! Är verkligen så lycklig!

(Fast jag har nog inte riktigt förstått det än...)

Hoppas verkligen att allt går som det ska nu bara...



Härligt att du är tillbaka och känner dig stark nog att börja blogga igen! Tycker att du gör helt rätt i som börjar leva lite igen! och jag håller så klart alla tummar som går för att mensen inte kommer hos er heller...



Många kramar

2010-05-17 16:00:58
Blogg/Hemsida: http://sessan85.blogspot.com

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?