Nu är jag här igen!!

Ja det är jag.. Travtävlingen gick bra men ändå inte.. men det ska jag inte skriva om.. vi eller jag var nöjd med henne...
Jag skrev i förra inlägget att jag börjat leva igen... och det har jag eller jag har väl alltid levt men inte som jag velat eller vad man ska säga...
Jag har släppt pressen och stressen och börjar leva... Jag har mått dåligt ett tag och mkt av det beror på att jag har haft ångest över att jag inte haft något jobb eller socialt liv.. Jag har bara riktat in mig på mina hästar och mannen typ och det fungerar inte längre..  Jag har varit irriterad över andra människor som säger sig försökt allt för att skaffa barn men de har inte försökt så som jag har gjort.. Jag gav upp allt som har med alkohol, röka och umgås med folk... För de drack ju och det var ju jobbigt.. Vi kommer inte skaffa barn förrens vi har en ekonomi som håller och klarar av att föda en person till... Alla snackar massa om att  skaffa barn ni får bidrag så ni behöver inte tänka på det.. säkert ett barn kostar ca. 1 miljon fram till 18 års åldern.. Vi kommer inte skaffa barn innan jag har ett jobb.. Vi är inte jättegamla och inte jätte unga heller.. men vi själva måste kunna leva åxå eller?? Vi är inte nöjda med den situation vi är i nu.. Jag vill ha ett jobb så jag kan bidra lite, vi vill inte bo i lägenhet vi vill ut på landet... vi vill ha olika djur.. ja vi har mkt som vi vill ändra på.. och ett Barn kommer inte till så länge vi inte är nöjda.. Jag kommer satsa stenhårt på att gå ner i vikt så att när det väl är dax så kommer inte min vikt vara den som sabbar chanserna..

Därför ska jag leva mitt liv igen innan man ska anpassa sig för familjeramen.. Jag kommer festa så jag får lite socialkontakt.. vilket inte blir mkt nu när man är arbetslös tyvärr..  Jag kommer träna mer... har fått MTB skor.. har gått lite i dem och ska öka på för varje dag... De är dyra men jag känner i benen när jag gått så det gör nog verkan..

Nu orkar jag inte skriva mer.. tagit ipren för örat mitt och nu börja den verka så jag kanske kan sova...

Natti Natti gott folk!!

Postat av: sessan

2010-05-27 21:09:06
Blogg/Hemsida: http://sessan85.blogspot.com
Postat av: sessan

oupps, var lite snabb med att skicka...



Men vad säger du? Ett uppehåll alltså? Usch det var inget skoj. Förstår att det måste vara apjobbigt att bara gå och vänta på att han ska lista ut vad han känner... Stackare! Inget man önskar sin värsta fiende ens ju! Håller verkligen alla mina tummar och tår för att detta bara är en tillfällig snurra och att ni snart hittar tillbaka till varandra igen. Att han inser vad mycket han älskar dig och att han inte förstår hur han kunde tvivla!! Det kommer garanterat bli en hemskt lång vecka, men jag hoppas att den leder till något bra. Att ni inser att ni inte kan leva utan varandra.

Tänker på dig, många kramar.

2010-05-27 21:14:11
Blogg/Hemsida: http://sessan85.blogspot.com

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?