Oj oj vilken dag...

Dagen började med att det var dags för återbesök hos dietisten, vilket jag var jättenervös för.. Jag brukar äta dåligt när jag mår dåligt och det har jag ju gjort till och från så jag var glad om det stod på samma som innan och inte hade gått upp något.. Men vet ni vad jag hade gått ner -2,9 kg.. Kunde inte bli bättre... Visst hade jag målet inställt på samma viktminskning som sist men jag är nöjd helt klart.. så nu ska jag mäta resten av kroppen tills imån så jag kan uppdatera hela lista på viktbloggen..

Efter att ha varit hos dietisten var det dags för lite praktik igen och nu sitter jag här med en hund som sällskap då mor och far skulle på speedway Elit Vetlanda - Rospiggarna (de hjälper till där) Så nu sitter jag med Rambo eller han ligger i min säng.. Blir en promenad lite senare..

Min man jobbar kvällen och imån dag så han sover över så då har jag lite egen tid.. ska kanske pplocka in tvätten men just nu orkar jag inte.. fryser lite sen jag var i stallet och tog in hästarna...

Igår var det en tuffkväll men nu är allt som det ska.. iallafall om jag får säga mitt.. Vaknade upp med skallavärk men sånt får man ta...

Imån så blir det träning med Jillian för första gången, ska bli kuligt och jobbigt kan jag tänka mig.. men det ska bli skönt...

Nu ska jag sätta mig i soffan en stund innan jag ska ge mig ut på en promenad med Rambo.

Ha en trevlig kväll!!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?